Craciun cu poze de familie

by - luni, decembrie 28, 2009

Pe 26 am avut invitati: Marilena si Adrian cu scumpisoara lor de Ala. Ne-am simtit tare bine, la final ne-am copilarit cu totii, alergandu-ne prin dormitor cu piticeii care radeau si chiuiau de mama focului...



Cu ocazia asta, printre salata de boeuf, sarmale si tarta de fructe, am apucat si noi sa ne facem reciproc oarece poze de familie... Am gasit cateva acceptabile, desi dragalasul de David nu a stat cuminte la pozat precum Ala, el era permanent mai interesat de salata de boeuf si de sarmalele de pe masa (din care s-a infruptat si el - dealtfel a mancat si ceva varza murata in timp ce faceam sarmalele, asa ca...).








You May Also Like

7 comments

  1. Sunteti asa de frumosi :) Sarbatori fericite in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. sinteti tare frumosi si surizatori, asa sa ramineti!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti foarte frumosi. Va urez multa sanatate si un an nou cu multa lumina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteti foarte frumosi asa veseli. Va doresc sa fiti asa mereu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce frumosi! Dar cel mai cel...stiti voi cine e, minunatul cu ochii cat cerul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fete dragi, va multumesc din suflet pentru comentarii si aprecieri si urari, asa sa fie si asa sa va fie si voua, sa avem parte numai de clipe fericite care sa ne faca sa suradem!
    Va imbratisez pe toate cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunteti tare frumosi toti trei. M-au emotionat aceste poze, ochii vostri vibreaza de viata. Va doresc toata linistea din lume.

    RăspundețiȘtergere