Back to work

by - vineri, august 06, 2010

Hehe... Marti a fost prima mea zi de lucru dupa 2 ani si 4 luni de pauza...

Ieri am lucrat si azi ma duc iar...

Ce impresii am? Sa le scriu repede pana nu le reprim iar ;-)

Marti am plecat acasa cu nasul si cu gatul complet uscate - efectul dragului de aer conditionat. Acum imi dau seama de diferenta, dupa o absenta asa indelungata.

Aseara am constatat ca mi se umflase burta si aveam umerii tari ca piatra si uitasem sa beau suficienta apa... Simptomul asta il aveam inainte, cand la servici functionam numai cu creierul si imi neglijam complet corpul... Sper sa nu revina in totalitate. Incerc sa raman calma.

De lucru n-am avut nimic, culmea, e perioada de vacanta si mai toti avocatii sunt plecati. Stam 4 colege acolo si frecam menta. Adica eu n-o frec, ca mi-am postat layout-urile de scrapping pe toate 19 galeriile pe care le am (deh, e solicitant sa fii Creative Team member).

Intre timp am absolvit cursul de apprenticeship la Digiridoo Scraps si sunt Full Designer!! Yay!!



You May Also Like

3 comments

  1. sa fie intr-un ceas bun!

    sa ai spor la baut ape, mers pe jos cat de mult se poate, si mai ales, la timpul de a te scobi sub unghii si intre dinti fara sa te stresezi ca unde e copilul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, si tu job! Ce face Daviducul, cum cine va sta? Gradi?

    Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc, cel mai bun lucru la inceperea seriviului e momentul cand ajung acasa si-i vad bucuria de pe chipul ala mic si dulce!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lori, ma duc doar 3 zile pe saptamana, adica 3 seri pe saptamana (17 - 22:30), timp in care sta Bogdan cu David... Alta alternativa nu mi-a convenit. Mergem un an asa, pana se duce Daviducul la gradi (8-16) si apoi vedem cum ne descurcam...

    RăspundețiȘtergere