sâmbătă, 23 decembrie 2017

Sindromul Stevens-Johnson - vatamare vaccinala

Dragilor, circula demult in social media o fotografie a unui copilas vatamat de vaccinuri. Cu siguranta va este cunoscuta.




Se pare ca de curand postacii vacacinisti au inceput sa faca valuri si spume cum ca nu ar fi vorba in acea fotografie de un copil cu vatamare postvaccinala, ci de un copil cu "sindrom Stevens-Johnson".

Mai sa fie... Hai sa cercetam mai indeaproape, zic eu. 

Primul pas: ne uitam pe fotografie, pe BRATUL copilului. Hopa! Ce sa fie, ce sa fie? Ah, e doar un semn clar de la vaccin, dar poate o fi si ala ceva "genetic", vine la pachet cu "sindromul", bata-l vina!

Al doilea pas: cautam, de exemplu pe Wikipedia in germana, SIMPTOMELE acestui "sindrom Stevens-Johnson". Stiti vorba aia, putea sa-i zica si "sindrom Jean-Constantin", esentiale sunt simptomele, ca sa vedem cu ce avem de-a face in realitate.


Ei bine, gasim pe Wikipedia si din alte surse urmatoarele denumiri: 

  • Sindrom Stevens-Johnson
  • Dermatostomatita Baader
  • Sindrom Fiessinger-Rendu 
  • Eritem exsudativ multiform majus 
  • Eritem polimorf
  • Necroliza toxica epidermala 
  • Sindromul lui Lyell

Si ma intreb: babaieti, de ce aveti voi nevoie de atatea etichete, de atatea denumiri diferite? 

Nu va deranjati, era doar o intrebare retorica, de fapt stiu: ca sa nu cumva sa apara CLUSTERE suspecte cand foarte multi copii dezvolta de fapt ACELEASI simptome din ACELEASI cauze, medicina alopata are nevoie de multe denumiri cu care sa jongleze ca sa arunce fraierilor praf in ochi. 

-   "Dom'docto', n-o fi cumva sindromul ala, Stivans-Gionson sau cum ii zice?"
-   "Nu, doamna, stati linistita, este dermatostomatita Baader cu nuante de eritem exsudativ multiform bulos, doar am studiat 15 ani medicina, aveti incredere in mine!"
-   "Vai, ce m-ati linistit, dom'docto', saru'mana!"


La simptome avem o caruta, ca de obicei cand medicina alopata bajbaie in bezna completa:
  • febra
  • cefalee
  • rinita
  • eritem plat
  • afte dureroase (leziuni) pe membranele mucoase ale gurii, gatului si in zona genitala
  • conjunctivita eroziva
  • edem facial
  • umflarea limbii
  • urticarie
  • durere la nivelul pielii
  • eruptie rosie sau violet
  • necrozarea si exfolierea pielii
  • senzatie de arsura la nivelul ochilor
  • esofagita
  • diaree


Se admite oficial faptul ca nu se cunoaste cauza exacta, DAR se precizeaza in acelasi timp ca, surpriza, cauza principala a acestor simptome sunt medicamentele, categorie care include vaccinurile.  Retineti: pe primul loc medicamentele! Inseamna ca treaba este atat de flagranta incat nu s-a mai putut musamaliza nimic!

Pe locul doi in clasamentul cauzelor posibile, apar evident nelipsitele presupuneri alopate despre "infectii bacteriene si virale". Nu s-a demonstrat nimic, dar se banuieste.

Dragilor, administrarea medicamentelor este un FAPT, iar daca dupa aceea apar asemenea simptome este LOGIC ca exista o legatura: actiune --> reactiune.

In schimb, "infectiile bacteriene si virale" raman la nivelul de ipoteze balbaite, de simple presupuneri, neputand fi demonstrata nicio corelatie directa. Daca are cineva dovada stiintifica, sa imi lase comentariu :-)

Concluzie: acest sindrom este cauzat de medicamente de tot felul: AINS, antibiotice (sulfonamide si peniciline), anticonvulsivante, barbiturice, allopurinol... si, adaug eu din alte surse, sa nu uitam nicicand VACCINURILE!

Am gasit imediat studii si publicatii stiintifice (link-aici, link-aici, link-aici, link-aici, link-aici, link-aici, link-aici, link-aici),  care au semnalat si analizat aparitia sindromului Stevens-Johnson dupa vaccinare (atentie, doar cu denumirea asta, nu cu toate celelalte din lista de mai sus!!)

Vorbim despre acest sindrom aparut dupa urmatoarele vaccinuri: antivariolic, antihepatita B, DPT, rujeolic, antitetanic, vaccinul varicelos, vaccinul antigripal, vaccinul antimeningita, vaccinul HPV etc.

In 2014, in SUA cica ar fi avut loc o mini-epidemie de sindrom Stevens-Johnson. I-auzi braul! In realitate, 8 copii au reactionat la MEDICAMENTELE DIN SPITAL, deci de ce i s-a zis epidemie? Ah, exact, pentru a musamaliza cauzele iatrogenice (medicii si medicamentele). Evident nu lipseste nici acolo obisnuita petarda "Se pare ca Mycoplasma pneumoniae ar putea fi un factor in aceasta epidemie" - va place stiinta, da?

Dealtfel, la pag. 6 in prospectul vaccinului ROR produs de Merck (M-M-R®II) este mentionat la efectele adverse sindromul Stevens-Johnson

De asemenea, in prospectul vaccinului antigripal Fluzone este mentionat acest sindrom la pagina 10, dar abia la experienta POST-MARKETING, deci dupa ce vaccinul fusese deja pus pe piata si administrat in masa!

Si in prospectul vaccinului Pediarix al lui Glaxo se mentioneaza, ciudat, sindromul Stevens-Johnson PLUS eritemul multiform, ca si cum ar fi doua afectiuni complet separate. Iata cum apar cazurile mai rasfirate si nu mai bate la ochi, nu-i asa?

CUM sa mai negi asocierea evidenta cand o mentioneaza pana si producatorii vaccinurilor?

Mai puteti citi experienta unei mame cu copilas vatamat de VACCIN si care a dezvoltat exact simptomele sindromului Stevens-Johnson la doua zile dupa vaccinul DTaP. Deci daca sindromul a aparut fix dupa vaccin, nu este clara legatura?

Medicul a diagnosticat initial "boala gura-mana-picior" si "conjunctivita". Credea ca s-a scos!

Va pun aici fotografiile cu evolutia bolii micutei, in caz ca dispare articolul candva.

 



Au intubat-o si au tinut-o in coma indusa pe micuta timp de doua saptamani. Cand si-a mai revenit, corneea era lipita de pleoape si nu putea deschide ochii!!

Daca aveti nervi de otel, puteti risca sa va uitati si la alte imagini!!

* * * * *

Si acum sa trecem la poza noastra, cu copilasul care a primit diagnostic de sindrom Stevens-Johnson DUPA VACCINARE.

Ati inteles, dragilor?

Sindromul Stevens-Johnson este cauzat printre altele si de vaccinuri! Cand vaccinul a fost administrat inainte de aparitia simptomelor si NU s-a gasit alta cauza clara a simptomelor, ORICE medic competent si onest trebuie sa porneasca investigatia DE LA VACCIN CA SI CAUZA POSIBILA! Deci NU se exclude a priori (ca asa ne convine noua) un act medical ca si posibila cauza, ci se investigheaza in mod stiintific si onest toate aspectele!

Iata una din surse.  

Se precizeaza ca acest copilas de 1 an a primit un vaccin antivariolic (ati retinut urma vaccinului pe brat, da?) si apoi a dezvoltat eritem multiform. 

Se mai precizeaza ca sursa fotografiei este chiar CDC.




Ia uitati-va si aici cum se vede clar urma vaccinului!


Acelasi copil, prezentand si stomatita din tabloul patologic.



AICI-LINK gasiti sursa si mai multe fotografii cu acest "sindrom".

Cazurile nu sunt deloc asa rare cum se crede, dovada ca exista multe firme de avocati specializati pe acest "sindrom."

Ia haideti sa analizam un pic lista de simptome si sa ne gandim ce alta "BOALA" (mai bine zis diagnostic-umbrela) mai avea cam aceleasi simptome. 
  • febra
  • cefalee
  • rinita
  • eritem plat
  • afte dureroase pe membranele mucoase ale gurii, gatului si in zona genitala
  • conjunctivita eroziva
  • edem facial
  • umflarea limbii
  • urticarie
  • durere la nivelul pielii
  • eruptie rosie sau violet
  • necrozarea si exfolierea pielii
  • senzatie de arsura la nivelul ochilor
  • esofagita
  • diaree

Va spun eu, dragilor: VARIOLA :-)

Iata o femeie diagnosticata cu "sindrom Stevens-Johnson", care acum 150 de ani ar fi primit diagnosticul de variola! 



Iata alt caz din vremurile noastre, cu diagnostic de "sindrom Stevens-Johnson", un pacient care din pacate nu a supravietuit. Spuneti-mi voi daca asta nu e variola curata!






Nu uitati ca si "variola" era tot un conglomerat de simptome, iar una din cauzele majore era "tratamentul" medical, dupa cum am explicat si la conferinta.



Iata, inca de pe atunci, lista de efecte ale vaccinarii variolice!

Iata-le, unul langa celalalt: stomatita si eritemul multiform!!

Documentate inca din 1897!!!



Este atat de simplu sa aflam adevarul, daca gasim si analizam sursele istorice, apoi gandim si ne folosim propriul discernamant!

Asa ca nu mai puneti botul la propaganda!

Ca intotdeauna, va doresc sanatate si decizii intelepte!

Sarbatori fericite!

Un comentariu: